2 aylık bebeğim bende verdim ama almıyor şu an 2 yeni emzik siparişi verdik ikiside farklı marka.. almasını istiyorum aslında bı yandan da istemiyorum.. iyice sapıttım.. ağlamaya başlayınca susmuyor kesinlikle emzik alsa susar diyoruz bu kadar bagirmaz hiç değilse diyoruz çok bağırıyor çünkü…