Kızlar bebeğim 42 günlük başta çok güzel emiyor 3 4 dakika sonra ıkınır gibi yapıyor kızarıyor memeyi bırakmak istemiyor ama 5 dk nın sonunda bırakıyor sonra ger veriyorum yine aynısını yapıyor mecbur mama da alıyor düzgün ememdiği için sizce ne yapabilirim 😔😔😔😔gazlı bir bebek zaten