Benim de minikler artık hoşgeldin 2 yaş sendromunu karşıladı sanırım 😄😄 hani ağlarsın da gerekli sebep olur aç olur altı pis olur susuz olur veya uyku olur ama ota boka ağlanır mı bazen gülme krizine giriyorum öyle komik şeylere ağlıyorlar ki tabi ben sadece izliyorum sonunda ağlayan kendılerı ni yerden yere çarpan avazı çıktıklsrı kadar bağıran laz damarı tuttuklarım inatları da kızgın biber gibi hiç vazgeçmeyen bebekler değilmiş gibi hiçbir şey olmamış gibi masumlaşan haaa birde anneyi kandırma çabaları oyunları 🤣🤣 bende inanır gibi yapayım gönülleri olsun minik keklerimin 💜 Allah yar yardımcımız olsun cümleden tüm Anne lerimizin 🙏🧡