Kubra-Masal9 Bebeğim 1 yaşında ve hamileyim emziriyorum şuan bu durumda olanlar emzirmeyi ne zaman kestiniz
1kizannesi Kubra-Masal9 instagram da baya ünlü bir ebe var eğer düşük veya erken doğum tehlikeniz yoksa emzirmeyi kesmenize gerek yok hatta ikisini aynı anda emzirebilirsiniz diyo bi bakın postlarına tülinebe diye aratın
Pamukanne1 Kubra-Masal9 benimde bebeğim 1 yaşında 7 aylık hamileyim emziriyordum ama kesmek zorunda kaldım çnkü bebeğime artık sütüm yaramıyordu ve hızla kilo vermeye başlamıştı günden güne kestim kendine geldi ama bakın gelişimine ona göre dewam edersnz