Seydaaa5 hayır doktora gitmedim ama bi kaç gün takip ettim yenidoğan bi günü diğerini tutmuyo bazı günler her altını aldığımda kakasını alıyorum bazende günde bir ikiye düşüyo emmesi aynı 2 saate bir bazen saatte bir emiyo mesela bi gün akşama kadar uyuyo bi gün akşama kadar uyumuyo düzensiz herşeyi zamanla düzene giricek diyolar