Cybell Arkadaşlar bebeğine tera d 3 veren ve her verdikten sonra bebeği kabiz olan var mı?yerine ne kullanabiliriz acaba?
Cicianne Cybell bana da verdi doktor ama hiç yutturamadım hep kustu haklı çocuk bi garip tadı kokusu bıraktım ben EuRho Vıtal diye Alman vitamini verdi doktor onu kullanıyorum şimdi
GnsLna Cybell benim kızım olmuştu yerine wellcare aldık içerisinde zeytinyağıda olduğu için öyle bi sorunumuz kalmadı ☺️
ErtugrulAnnesii Poyrazinannesi wellcare sprey seklinde bi fıs sıkıyosunuz günde saf zeytinysgı kesinlikle onu öneririm
Cybell Canım yavrun daha 28 günlük mahvoldu ikinmaktan bu sorun vardi ama bulamıyordum nedenini en son eşim dedi ne zaman bu tera yi versen sonrasında oluyor kabiz diye:(((dank dedi kafam o zaman:(((hepinize çok teşekkür ederim yorumlar için.Anne sütü ve hipp mama bir de bu tera damla kullanıyoruz hatta biogaia aldik bu bitmeyen sancılar için.Bir şeye yaradı mı hayır.
Betuss Aynen bende kullanıyorum kuzenlerimde kullanıyor hiç etkisini görmedim aksine ishal cok sulu suan kakası🙄