fresh_mom Yemek masan krem rengi ve çay bardağı altlarından leke oldu çıkmıyor sadece o değil üzerine ne koyulsa hemen leke oluyor o lekeler neyle çıkar yada boyamak istiyorum nasıl bir boyayla boyamam gerekir
ikizprensesannesi fresh_mom fresh_mom a101 de bi yağ çöz var herşeye deva gerçekten omınşa deneyin çıkar bence ismi aklıma gelmiyor eve geçince bakar yazarım size
Ssunal fresh_mom bizimde ahşap sehbalarda bardak lekesi vardı. Kolonya döküp yakıyorsun sonra havluyla hemen sil geçiyor. Ama krem rengi demişsin bilemedim
Dimitrina_kovaceva fresh_mom akrilik boya + sprey vernik ile boya gitsin o masa diğer türlü adam olmaz
Dimitrina_kovaceva fresh_mom eşin yapmıyorsa sen boya al bi minik rulo evde yere bi örtü ser boyayı da al sür gitsin. 2-3 kat sürersen daha güzel olur. Her katta 1-2 gğn bekle kurusun sonra boyanın katları bitince de verniklemeden önce 2-3 gğn bekle sprey vernikle yap
fresh_mom Dimitrina_kovaceva yaparım yapmasına o konuda herşey gelir elimden ama nasıl bir boya olacak onu bilmiyorum boyayı almakta sorun