hsyn nezle gibi bir sey gecirdi mi ya da burnu sık tıkanan bir bebek mi? sutunuz cok yağlı mi? gaz damlasi kullanıyor musunuz? Eger bunlardan birinin cevabi evetse sebep bunlarsan biri de olabilir. Burnu tikanan bi bebekse siz actikca veya kendinden akan burnundaki mukus veya balgam alttan çıkıyor olabilir. Sütun yapisina gore sindirme sekli bu olabilir. Gaz damlasi da bagirsaklari hizla calistirdigindan bunyesine fazla geliyor, alerji yapıyor da olabilir. Ama diyelim ki süt alerjisi, zaten tedavisi veya teshisi yok ki, diyet yapıyorsunuz ama yapsaniz da tam geçmiyor. Bebege verdiği aman aman bi rahatsizlik da yok eger ki kurdesen dokecek seviyede bi alerji degilse. Ben bu forumda biraz abartildigini dusunmeye basladim bu sut alerjisi işinin. Ben de cok takmistim bi ara postlarimdan bakabilirsiniz. Ama anladim ki kakanin her cesidini yapiyor bebekler zamanla oturuyor her sey rayina. galiba temkinli olarak sabretmek gerekiyor