ozomom Arkadaşlar 3 dk yanından ayrıldım kitabın sayfasını yemiş, az bişey ağzından aldım. Çok az da yutmuş bişey olur mu var mı başına gelen 😞
Muaziim ozomom kız noollcaakk korkma bir şey olmaz bütün çocuklar keşfetmek için her şeyi ağzına atıyo görmediğimiz anda oluyo. Görünce hemen müdahale ediyoruz. Alttan çıkar korkma kuzum 🤗
asiltonunmommysi ozomom 😂 emin ol bir şey olsa benim oğlana olurdu, bütün zeka kartlarını kitapları yedi kitap okumuyoruz biz yiyoruz
ozomom Muaziim çok teşekkür ederim sağolun 🤗 Ay nasıl yaptı anlamadım ya bi baktım ağzında 2 dk bırakmaya gelmiyor 🤦🏻♀️