Valla 23 aylik birtek bebeğimle beraber yemeğini yapıyorum, aslında tüm işlerimi yapabilirim ama havalar iyiken sabah kalkıp yemek yiyoruz sonra hazırlanıyoruz ve yemeğini hazırlıyorum öğlen yemeğini , dışarı gidiyoruz 9/10 gibi , eve gelince 12 oluyor veya 1 yemek yiyor , sonra uyuyor, uyuduğu ½ saat fazla değildir o sırada da ben yemek yiyorum ve akşam yemeğini yapmaya çalışıyorjm 😂 uyanıyor biraz evde zaman geçirip yiyor ve tekrar çıkıyoruz 😃 sonra da gece uyuyunca mutfak toplamaca çamaşır banyo çop ne varsa tüm işi yapıyorum 😂 kendimi zaman ayırmışlığım yok hala oyle bebeğim gece uyuyunca 😃 e kocaya da zaman ayırmak lazım😂 kendime ayırdığım tek vakit dışarı çıkmadan bi 5dk fondöten sürmek ve kaşlarımı boyamak oluyor 🤣