Mavininyuztonu Benim burcum yengeç iki oğlumunda akrep çok iyi anlaşıyoruz 🙏😅 babamız ikizler ucumuzde pek anlasamayiz 😅
Dmt-01 Mavininyuztonu ben oğlak kızım yay eşim boğa duruma göre değişiyo bazen çok iyi anlaşırız bazende çatışırız:)
paramedikanne Mavininyuztonu ben Başak oglum başak eşim yengeç. Genelde eşim dışta kalır biz cok iyi anlaşıyoruz oğlumla 😅
Hndealnathn Eşim başak ben ikizler oğlum boğa kızım balık evde bir terör esiyor hep😁ikizler burcunun 2 dünya bir araya gelse anlasamayacagi tek burç basakmis.11 senedir evliyim adamı herhalde 438619738 kez boşuyorum😁🤪
MerveKayraTugra *Eşim ve ben Terazi *Büyük oğlum Yay *Küçük oğlum Balık Anlaşmakta şahane bir aileyiz.
Rdn Aminez3yd ooo bizde böyleyiz iyi anlaşıyoruz tek sorun benim garfinliğim eşimin de kararsızlığo😂 sizde durum ne
Acemibiranne17 Oğlum ben ve babamız ikizler. üçümüzünde aynı gün doğum günümüz 😍😍😍 evde 3 dengesiz ikizler var yani 😄😄