Benimki 3440 doğdu, biraz kaybetti sonra tabi.
İlk ay 4600
İkinci ay 5300
Hatta ben emmiyor vs dedim doktora kilo alımı iyi. Minimum 600 gr alması lazım seninki 700 almış dedi.
Kilolar benzer. Neden mama demiş senin doktor anlamadım. Emiyorsa verme bence.