Anneler merhaba. Kızım 25 aylık alerjisi vardı bu zamana kadar sık sık vücudundaki egzamalı yerler kabarır ve söner böyle bir döngü içindeydik. 1,5 aydır falan alerjisi yok bugun testte yaptırdım geçmiş. Ama bizim egzama yine çıktı. Doktor bu alerjiye bağlı değil dedi.
Yüzü hariç her yerinde var diyebilirim. Denemediğim nemlendirici kalmadı iyi gelmiyor. Bu egzama nedir ne zaman geçer tecrübeli anneler sizden cevap bekliyorum😥