Merhaba arkadaşlar. Eşimle birazdan tatil için yola çıkacağız, evimize iki saatlik mesafe. Oğlum iki yaşında anneme bırakacağım. Pazar akşam döneceğiz inşallah. Ama oğlumu bırakacağım diye içim içimi yiyor🥲 eşimle böyle bir şeye de çok ihtiyacımız var, eminim bize çok iyi gelecek… ama anne vicdanım hiç rahat değil nedense😔 oğlum çok hareketli, geçen yıl 9 aylıkken gitmiştik, yürümemesine rağmen havuza ayağımı sokamamıştım. Şu an sürekli koşuyor ve yerinde duramıyor. Yaz boyunca da yazlıktaydık. Denize havuza doydu, birlikte vakitte geçirdik ama yine de aklım onda kalıyor.