Kubumom merhaba, biz dün döndük Side’den hava muhteşemdi, gölgelerde hiç üşümüyorduk ve güneş de aşırı yakmıyordu biz de çok sıcak olur diye tahmin ediyorduk ama çokk iyi geçti tatil. Tabi benim kızım 7,5 aylık o da çok keyif aldı ama ilk tatilimize 3,5 aylıkken gitmiştik ve zordu açıkçası. Çünkü hep kucakta gezmek istiyordu pusette gezmekten hoşlanmıyordu yorulmuştuk çok ama yine de iyi ki gitmişiz☺️
Yolculuk için hep gece çıkıyoruz sabaha varış olunca o da tüm yol boyunca uyuyor