10 aylık bebeğim 5 dişi var şu anda. Çorba püre vs yiyor. Ama meyve vs eline verdiğimde çok büyük ısırıyor sonra parçalayamadığı içinde geri çıkarıyor. Arkadaşımın bebeği makarna bile yiyor ama bizimki böyle taneli şeyleri hiç yemek istemiyor. Normal mi kıyaslama yapmak istemiyorum ama çorba püreden biraz çıkmak istiyorum artık