Gzm17 20 aylik kizim sagolsun bi dkka birakmadigi icin tuvalette bile bitlikteyiz.Sabah kalkiyoruz birlikte kahvalti hazirliyoruz kahvalti yapip ev toplama yikama basliyiruz sonra bir kahve molasi sonra havaya gore disari cikiyiruz park 10dkka mesafede konusa konusa gidiyoruz yarim saat oynayip yine ayni sekil geri geliyirz ki bu 2 saatimizi aliyor🤣Eve gel dus al yemej ye uyku saati geliyor tek uyku yapiyoruz uyumassa ben tv izliyorum o oyun oynuyor ya da dans ediyiruz.
sizinki suan kucuk oldugu icin cok da bisey yapmaniza gerek yok bence zaten surkli yanindasiniz.Biraz buyusun el ele parka gezmeye cikwrsiniz birlikte yemek yaparsiniz.