Kızlar bebeğim son 3 aydır kilo alımını durdurmuş durumda gelişimi için endişeleniyorum emziriyorum fakat kilo alsın biraz daha rahat uyusun diye mamaya başlamaya karar verdim sma mama aldım asla içmedi hipp aldım onu da içiremiyorum 7 aylık ne yapmam lazım yemek yiyor ama az çorba vs yapıyorum her gün ama kimisini yiyor kimisini ağzına sürmüyor ne yapmam lazım lütfen yaşayan varsa destek olurmuşsunuz 😑😔