Kızlar bebeğımin saçı biraz seyrek ileride düzelicegini biliyorum. Bir keresinde esim makineyle kazıdı yine aynı çıktı bu sefer jiletle deniycem dedi karsida ciksam daha kucuk fln diye bisi olmaz diyo cok sinirim bozuldu. Zaten her seyiyle ben ilgileniyorum fikirlerime de saygi duymak zorunda degilmi cok moralim bozuldu. Haksız mıyım