Happymamii kızım 3 aylık olana kadar sindirim sorunu yaşamasın diye hipp combiotic kullandım ve 3 aylık olunca evolvia ya geçtim çünkü artık hipp kakasını ishal seviyesinde yapmasına sebep oluyordu. Hipp mamalar genel anlamda tok tutmuyor. Kıvamsız bir mama ben evolviaya geçince anladım çocuğumun doyduğunu. Ayrıca hipp çok tercih edilen bir marka ama içerisinde yüksek miktarda nişasta bulunduruyormuş 3 ay kullandıktan sonra öğrendim. Doktorunuza danışarak evolviaya bir şans verin derim