kivirzik Merhaba anneler, kürtaj sonrası kanama tahmini ne kadar sürüyor? Yaşayan anneler bilgilendirebilir mi?
Yaduuu kivirzik benim ⅘ gün sürdü. Genel olarakta 2 gün regl görürüm hep azdır etkisi var mı bilmiyorum.
kivirzik @Yaduuu sanırım bünyeden bünyeye de değişecek bu durum. Kürtaj olalı 1 hafta oldu hala kanama devam ediyor
Yaduuu kivirzik geçmiş olsun. Bir hafta sonra kontrole çağırmıştı doktorum. Son bir muayene için. Benim genel hep azdır kanamalarım. Doğumda bile 1 hafta kanamam oldu. Sizde bir kontrole giderseniz aklınızda soru işareti kalmaz.