Yeldan
Bebegim 5 aylık Avent cam biberon kullanıyoruz ıkı delikli biberon baslıgı aldım ama bebegim cok ıstahlı cok hırslı çekiyor ve 150 cc içiyor suan bir seferde üç dört kere bıgazına kaçıyor öksürüyor nefesi kesiliyor bogulacak gibi oluyor ne yapmalıyım kızlar bir bilen varsa yarsım edin her beslenme kabusa dönüştü dik oturtuyorum aralarda cekıyorum nefes alsın diye ama yoj genede tıkanıyor biranevvel bitirmek istiypr biberonu sizlerde de böylemi