Nazoo_00 Merhaba anneler, bebeğime oda yapicaz. Montessori yatak, iç yatak, açık raf oyuncak dolabi vs alicam. Montessori yatak alıp memnun olanlar, yazar misniz lütfen, nerden aldınız, iç yatağı ne tercih ettiniz. 120-200 düşünüyorum çok mu kocaman olur
Gnydn61 Nazoo_00 ben yavru yataklı olan takımlardan almıştım suan bebegım 7 bucuk aylık ayaklanmaya başladığı için tedirgin oluyorum ve yatıramıyorum yüksek olduğundan tavsiyem yerden olanları tercih etmeniZ sorun teşkil etmez dersenız ben cok memnunum severek kullanıyorum yavru yatağında yatırıyorum büyüyünce üst kısma geçecek bu arada instagram üzerinden bulup mağaza gidip öyle aldım bakmak isterseniz link paylasırım
MinnakvLiva Nazoo_00 90×190 yaptırdım eşim ve kızım rahatça yatıyorlar eşimde 100 kilo falan şuan ama 120 kiloykende taşıyordu kızımda 15-16 kg Ben marangoza yaptırdım mağazadan almadım
Nazoo_00 Lütfen bakın ☝️çok kararsızım, farfalla Montessori, Montessori yatakcim, babywo.od sayfalarına bakıyorum, nerelrden aldınız, yarrdimci olur musunuz
Naturall Nazoo_00 Açıkcası ben montessori diye çıkan ama montessori sistem ile uzaktan yakından alakası olmayan odaları, yatakları beğenmiyorum. Özellikle kapılı, çatılı vs olanlar bana çok kaba geliyor İstediğiniz modelin fotoğrafı var kı
Nazoo_00 Naturall 4000 diyolar buna, sağlamsa değer ama emin olamıyorum. Trendyolda çok uygunlari da var, o yüzden karar veremiyorum