Sevgili anneler bebeğim 1 yaşına gireli 20 gün oldu fakat henüz tek başına gidemiyo korkuyo bıraktığımda kendini yere atıyo ağlıyo fakat elini tuttuğumda güzel yürüyo bu korkusunu nasıl yenebilirim sürekli yürütmekten belim ağrıdı:) hiç oturmak istemiyo çünkü sizinde geç yürüyen bebeniz oldu mu hiç