Kızlar o kadar bunaldım ki tamam emzirmek güzel bişey çok şükür ama bi yerden sonra bunalıyo artık insan.Gece defalarca kez uyanıyo zorla uyandırıp emiyo gündüz desen aradan 20 dk geçmeden gelip gelip emiyo yemek yiyor baya bi sonra yine gelip emmek istiyo buna nasıl bi çözüm bulucam bilmiyorum var mı tavsiyeniz