ruveydaensar Ücretli iznimin bitmesine az kaldı ücretsiz izin için dilekçe vereceğim idareyi aradım ne zaman bitiyor iznim tam olarak dilekçe tarihini ona göre ayarlayalım diye ama siz izinde görünmüyorsunuz işlenmemiş sisteme dedi. Ne yapmam gerekiyor diye sordum ben size döneceğim dedi. Sorun olur mu bu konu. Neden olmuş olabilir bilen varsa sevineceğim
Wanderlust ruveydaensar yaz tatiline denk geldiginden idareniz islemeyi gozden kacirmis buyuk ihtimalle. Sizlik bir durum yok onlar hallederler. Sizde dogumdan sonraki rapor vardir orda izninizin ne zaman bitecegi de islenmis olmasi lazim elinizde varsa ona bakip ordaki tarihe gore dilekcenizi yazabilirsiniz
calikusuu ruveydaensar Olmaz, analık raporunu okula götürmediniz mi? İzinde değilseniz kimse sizi nerdesiniz diye aramadı mı? Mebbis’e işlemeyi unuttular muhtemelen,işlediklerinde siz de okula gidip ücretsiz izin dilekçesi yazarsınız.
Momshead ruveydaensar doğum raporunuzu hastanenizden alın , bu arada kafadan bir hesaplayın ne zaman bitecek diye , ücretsiz izin için en az iki hafta önce dilekçe vermeniz gerekir . Dilekçenizi hazılayıp idarenize verirsiniz.. idarenin sizi aramaması da garip :))
ruveydaensar Wanderlust maalesef sadece doğum raporu verdi hastane herkes hastanenin verdiği raporda yazması gerekiyor dedi ama hastaneden öyle bi belge verilmemiş. Doğum raporunda da yazmıyor.
Wanderlust ruveydaensar hastaneden cikmadan onu ayrica almaniz gerekiyordu. Ben de hastaneden cikisim yapildiktan 1 hafta sonra arayip duzenletmistim hatta 10gun erken dogdugu icin 40.haftaya kadar olan 10 gunu de ucretsiz izne ekletip raporu vermislerdi. Sizin cok gecmediyse bir arayip hastanenize sorun isterseniz
Gezginkisisi ruveydaensar enabızdan raporlarım kısmına bakın. Ne zaman işbaşı yapacağınız yazar. Eğer öyle bir rapor verilmemişse hastanenizle görüşün onlardüzenler.
ruveydaensar Wanderlust aradım doktorunuz hastaneden ayrıldı, onun hazırlaması gerekiyordu, yine de gelip yönetimle görüşün, dediler ama gidemedim.
Gezginkisisi Wanderlust Merhaba. 10 günü eklediler demişsiniz. Şeyi merak ediyorum. Ben 39+3te doğum yaptım yani beklenenden 4 gün önce doğum yapmış oluyorum. Hamilelikte 37. Haftaya kadar çalışmıştım. Bana tam 8 hafta dogum sonrası+ 5 hafta öncesinden aktarılan kadar izin verilmiş. Raporum tam 13 haftalık görünüyor yani. Bu durumda 13 haftaya bir de 4 gün ekstradan ekleyip mi rapor vermeleri gerekliydi?
ruveydaensar calikusuu ben analık raporumu vermedim, yaz tatiline denk geldiği için onlar da aramadı muhtemelen. Ben de ne yapmam gerektiğini bilmiyordum zor bi süreç geçirdiğim için hiç de ilgilenemedim.doktorum da bu konuda yön göstermedi açıkçası raporlar konusunda sıkıntı yaşadım bende asıl suç benim takip etmem gerekirdi ama işte maalesef. İletişimsizlik sorunu galiba. Sonradan sisteme işlemeleri sıkıntı olmaz değil mi
Wanderlust ruveydaensar daha da ertelemeyin bu durumda pazartesi calisir durumda gozukuyorsunuz yerinize kimse de gorevlendirilemez aksaklik olur
calikusuu ruveydaensar Hastaneye gidip kadın doğum doktorunuzdan analık raporunu alın. Ardından okula verin, hemen işlerler zaten. Doktora söyleyip almalıydınız, talep üzerine verilir çünkü. Olacağını sanmam, bir an evvel halledin. Daha da gecikmesin.
ruveydaensar calikusuu 32.haftadan sonra çalışabilir raporu almıştım. Teslim etmiştim. O da işlenmemiş. Analık raporu da aynı haftada alınmıyor mu farklı şeyler mi
calikusuu ruveydaensar Çalışabilir raporunu da kadın doğum doktorunuz verir. Analık raporu da doğum yapınca çalıştığınız haftaları ve doğum sonrası 8 haftayı ifade eder. 13 haftalık gibi bir ibare olur. İşlemeyen gözden kaçıran muhtemelen idare, evrakı kaybetmiş olabilirler. Siz alıp teslim edin.