Elifhfsa Bebekleriniz hergün kaka yapyor mu ya bide nasıl ilk doğduğu gibi sivimi koyumu ? Bn çözemedim köyu yapıyor ama kabiz mi değil mi nasıl anlycam çözemedim bazen 2 günde bazen 3 günde bir yapyor msla dün yaptı bugün yaptı geçen 4 gün sonra yaptı sizin nasıl
Devushka Elifhfsa biizm 3 ay 25 günlük hergün öğle saatlerinde bi kere yapıyor orta kıvamlı yani kabız olsa top top sert yapar ya da ishal olsa su gbi yapar
Sum2632 Bizimde aynı öyle canım ya bende şaşıp kaldım. Eskisine göre biraz daha katı ama öyle çok değil hafif akışkanlığı var ben demir ilacından şüphe ediyorum
Elifhfsa Sum2632 benimki de akiskan ama köyü ben onada başlamadım daha demir ilacı hangsinu kullanıyorsun doktoruma salı gitcem ozmn sorup baalıcam
Selda_2806 Bnm de o aylarda basladı 1 gün yada 2 gün ara ile yapmaya basladı normalde hergün yapardı ve koyu camur kıvamında yapıyor rengi de daha koyu