Merhaba 3 4 5 yaş anneleri cocuklariniz okula başladimi? 5 eylül baslayacaktik sözde biz. 2 eylül bu msj geldi bize
Değerli velimiz , Va.. Anaokulundaki öğrencimizin öğretmeni olmadığından sınıfınız açılmamıştır. Yakın zamanda öğretmenimiz gelecek.Öğretmen geldiğinde okula başlama tarihi- saati vb. Gerekli açıklama tarafınıza iletilecektir. Deendi 12 eylul baslar sandik fakat bugun aradigimizda ögretmenlerin isimlerine kadar belli oldugunu fakat guvenlik sorusturmasi 1 aymi 1 haftami ne kadar surer bilemiyoruz bizde magduruz bu durumdan dediler. Ögretmen bi dostum bu sinif acilmaz coktan atandi ogretmenler dedi sizde durumlar nasil hicbirsey anlayamadım 12 eylul butun okullar aciliyorken bizde neden boyle bir sorun olustu?