1Gokturkannesi 3-3,5 aylık bebeklerinizi ne kadar sürede bir besliyorsunuz? Kaç dk memede kalıyorlar? Uyanık olduğu zamanlarda ne gibi aktiviteler yapıyorsunuz fikir alışverişi yapmak istedim
Urazanns 1Gokturkannesi benim bebeğim de 3 ay 20 günlük ben gece o uyanmazsa hiç kaldırmıyorum 2.5 aydan beri böyle doktorunda uyandırma dedi gündüz de bazen ağlıyor meme istemiyor gezerek tutturup oturuyorum bazen yatarak emiyor baya duruyor memede ama sonra peynir kesiği gibi çok cok kusuyır anlamıyorum fazla mı emiyor oyun olarak da büyük sorular kitaplarını aldım onlara bakıyor çıngırak konuşuyorum gezdiriyorum genelde ağzına sokmaya çalışıyor biseyleri
Urazanns 1Gokturkannesi sıklığı da saymadım ne zamn isterse o zman veriyorum saat gözetmiyorum kilo alımı da iyi şükür
Asym33 1Gokturkannesi Canım biz 4 aylık olduk mama içiyoruz 3 saate bir veriyorum bazen 2 saatte aslında bunu bebeğim belirliyor ben Su maymunu almıştım hani bu suyun içine koyuyorsun büyüyor renkli renkli top gibi olanlar onu bir kilitli poşete koydum birazda su bebeğimi mindere yüz üstü koyuyorum onunla renkli olunca baya bir oyalaniyor zeka gelistirici dokunuyor dokunma duyusu gelişiyor deneyebilirsin
Nereleregidem 1Gokturkannesi ben ne zaman isterse veriyorum bazen saatte bir bazen iki saatte bir meme istiyor. Öğlen uykusunu uyuyamiyorsa mama desteği veriyorum o zaman uyuyor. Geceleri beşiğinde yatıyorsa bir kere besliyorum kendi yatagima alırsam iki saatte bir meme istiyor sabaha kadar……..uyanık kaldığında da şarkı söylüyorum bir şeyler anlatıyorum vakit geçirmek için. Oyun halısını sevmedi benimki ağlıyor hep
nyzklc Bizim bebek 3 ay 5 günlük ve beslenme reddi yaşıyoruz. Uyumaya geçerken ve uyanırken yedirebiliyoruz. Ne yedirsek kârdır deyip veriyoruz. Bazen 90 bazen 100 bazen 130 içiyoruz bazende 60cc. Meme almadığı için sütü sağıp biberonla veriyoruz.
1Gokturkannesi nyzklc Benim bebeğim de mama almıyor biberon reddimiz var bende besleyemiyorum diye üzülüyorum malesef bir de 4-5 gündür uykuya direniyor gündüz uykularımız sıfıra indi neredeyse 🤷♀️
Ozlem8126 Benim bebegimde 3,5 aylik anne sütüyle besleniyorum 3 saate bir tek göğsümden aktivite olarakta oyun halisi var cingirakli corap var konuşuyorum onunla öyle geçiyor
Ozlem8126 Aynı zamanda meme reddimizde var oyunla emziriyorum tek göğsümü 3 saat dolmadan emmiyor zar zor besliyorum vicdan azabı hissediyorum emmeyince mamada istemiyor
1Gokturkannesi Ozlem8126 Peki 3 saatte bir kaç dakika memede kalıyordur ortalama. Benim bebeğim de öyle emmiyor tek meme emip bırakıyor o da 5 dk bile zor sürüyor
Damlaebrardmr 1Gokturkannesi benim de 2 aylık 2 2 buçuk saatte bir emziriyorum 5-10 dk duruyor sütüm hızlı geliyor demekki göğüsümün boşaldıpını hissediyorum kilo artışı ve bez değiştirme kontörlü de yapıyorum
Damlaebrardmr Damlaebrardmr doktor 3-4 saat de emzir dedi ama bence çok uzun süre sadece gece 3-3 buçuğa çıkıyoruz 🙂
1Gokturkannesi Damlaebrardmr Bende öyle düşünüyorum sağdığım zaman da 5 dk da bayağı süt geliyor bebek daha çok getiriyordur büyük ihtimalle ama ben hiçbir zaman göğsüm tam boşalmış gibi hissetmiyorum bazen uykuluyken yarım saat kalıyor memede o zaman ancak tamam boşalmış diyorum. Bizimde 4-5 çişli bezimiz oluyor günlük 25-30 gram alıyoruz ama ben tatmin olmuyorum 😅🤷♀️
1Gokturkannesi Urazanns bizim hiç kusma olmuyor çoğu zaman 5 dk da bırakıyor çok nadir 15-20 dk görüyoruz uykuluyken o da. Geceleri de bazen 3 saate bazen 2 bazen 1 saate uyanır keyfine göre. Zaten öyle 15-20 dk emmiyor geceleri de yine 3-4 dk emer bırakır bizde de böyle durum. Uyandırmama gerek kalmıyor kendisi sürekli kalkıyor zaten
Urazanns 1Gokturkannesi bebeğin çekiş gücü daha fazla ve kilosu iyiyse bazı bebek 5 dk da boşaltır bazı bebek 1 saatte memede kalma süresini kafanıza takmayın bence 🥰
Urazanns 1Gokturkannesi anladım bizim gece 11 de yatıysa sabah 7 ye kadar uyuyor ben kaldırmıyorum 9-10 gibi yattıysa gece uykusuna 4-5 arası kendi uyanıyor ama bizim meme de uzun duruyor 5-6 gündür sürekli kusmamız var ama
Asym33 Urazanns Rica ederim canım bizimki çok sevdi inşallah sizinkide sever ama poşetten azıcık yüksekte olsun bebiş eliyle uzansin ben ilk drek koydum üstüne yatmıştı 😂
1Gokturkannesi Urazanns Bizimki boşaltmıyor ama ihtiyacı olanı alıyor sanırım kabullendim artık keyifçi değil benim bebe 😅
1Gokturkannesi Nereleregidem Bende öyle ne zaman isterse veriyorum gece de çok uyanıyor iki dk emip yatıyor geri sanırım bağımlılık yaptı bu iki dk emme olayı. Oyun halısını benim bebek de pek sevmedi sanırım çok oyalanmıyor biraz durup ağlıyor hemen 🤷♀️😊