Hiçbir şey yapma benim bebeğim de aynı tutmuyordu arkadaşım bebeği İse oyuncakları tutuyor hatta oynuyordu. ben de Kendi kendime düşünüyordum niye oyuncak tutmuyor diye her çocuğun gelişimi farklı şimdi beşinci ayın doldurdu tutuyor da oynuyorda. o da zamanı gelince yapar