Meteninannesi52 Oğlum ameliyat olucak ama benm için Bi tuhaf oldu Bi korkuyorum Bi paniğim olan warmi nasıl geçti acaba
kuzey-21 Meteninannesi52 çok kolay ameliyat sadece ilk gün uyandığı zaman aynı bademcik olur gibi zor yutkunuyorsun 2. Gün hiç birşeyin kalmıyor korkmayın. Geçmiş olsun
batuhanannesiq Meteninannesi52 merhaba üstünden çok geçmiş hala burdamisiniz bilmiyorum oğlum 3 yaşında haftaya amrliyt oluck fıtık ameliyatı uyanık aliyorlarmis siz çocuktan nasıl ayrıldınız aklı.az çok yetiyor artık çünkü sonradan korku oldumu