Daphnethebird Merhaba çalışmaya başlayacağım icin eve her ihtimale karşı mama bırakacağım normalde bebegim anne sütü alıyor. Siz hangi mamayı kullanıyorsunuz ve kaç ml? Teşekkür ederim can anneler
Bircaykoyicelim Daphnethebird hipp organik kullanıyoruz. Sadece akşam yatmadan önce 240ml iciriyorum.