Brutal-Betty Kızlar iki tane alacam oğluma birini 1.6 tog diğerini 2.5 tog kullanan var mı aranızda nasıl ilk defa alacam uyku tulumu oğlum 1 yaşında
Barlas_mom Brutal-Betty Ben aldım 2 tane canım 2 Uyku tulumu 2 de normal tulum aldım 263 TL tuttu indirim vardı geçen yakaladım bir de kupon ekledim
Kzbnpcc Brutal-Betty ben şöyle birsey aldım hem 3 yaşa kadar kullanılıyor hemde 4 mevsim https://ty.gl/jvcaan3lsj
Edaaa- FHKK merhabalar, 2.5 tog en kalın mı demek oluyor yani? Tog sayısı büyüdükçe kalınlık artıyor sanırım doğru mudur?
FHKK Brutal-Betty evet doğalgaz Ankara da yaşıyoruz bu arada çok soğuklarda iyi oluyor üstünü çok açıyor çünkü 🙂
Brutal-Betty Barlas_mom oooo çok iyi almışsınız gerçekten bende iki tane alacam kuponla beraber 490 a geliyor iki tanesi 🤦
Barlas_mom hepbahar123 Bu biraz eve bağlı benim yaşadığım şehir yazın çok sıcak ama kışı da eksilere düşüyor ve en üst katta oturuyoruz üstümüzde ev yok ben o yüzden 2.5 tog aldım ama eviniz iyi ısınıyorsa 1,5 falan yeterli olacaktır ben normal tulumda aldım
Child41 Eviniz 20-24 derece arası ise 1-1.5 tog yeter bence. Bnm bebeğim 2.5 tog olanı kullanamadı hem cok puf rahtsız etti hem de sıcagı