Kızımda baştan beri prima kullandık 2,5 yaşında ama malum fiyatı şuan 1 numarası 2,80 e geliyor e numara büyüdükçe de fiyat artacak oğluma 10 gündür sleepy kullanıyorum her bez illa üstüne çıkıyor çişi bide sırtından kakası falan çıksa anlicsm kızımda da öyleydi çünki ama bez kelermiş gibi az işese gerilmiş te patlayacak gibi oluyor her neyse şimdi goon baby turco ve kanz var aklımda kanzı kimsede duymadım ama nedense almak istiyorum deneyen varmı baby turco da iyi diyorlar