Merhaba canım anneler.Başlıkta da dediğim gibi oğlum bir türlü iyileşemiyor.32 aylık oğlum kreşe başlamıştık onun öncesinde de ara ara karın ağrısı olurdu ama kreşe başladıktan sonra nerdeyse her gün karnı ağrıdı.Numara yapıyor diyeceksiniz belki öyle bi çocuk değil.Gece karın ağrısıyla uyanıp kıvranıyodu.Öğretmenine pandufunu çıkarmasın dikkat edin vs diye uyarıdada bulundum ama karın ağrısından sonra aşırı bi ishal başladı bikaç kere kustu ateşi yükseldi şimdi de öksürüyor.Dışkı tahlili yapıldı rota salgını var bu ara negatif çıktı.Adenovirüs negatif çıktı.Kan tahlili temiz sadece ALP diye bi değer bayağı bi yüksek o da kullandığı ilaçlardan diye düşünüyorum.Karın ultrasonu bile çektirdim acaba bağırsaklarında iç organlarında mı bi sorun var diye çok şükür o da temiz.Bi sürü senaryo yazdım kafamda tahliller temiz çıkınca rahatladım ama bu çocuk neden iyileşemiyor.Siz böyle bişey yaşadınız mı? Süreci nasıl atlattınız bilgi verirseniz sevinirim.Bu arada bi gün pek yemedi onun dışında yemesi de iyi