aysecikcik Hanımlar merhaba ,doğum yapalı 2 buçuk ay oldu ara ara kasıklarım da batma oluyor,bu durumu yaşayan var mı ?
Mervearc aysecikcik merhaba,aynı sorunu bende yaşadım sağ kasigimda ağrı oluyordu heralde fıtık oldum dedim bebegim 8buxuk aylik bacagimi uzattigimda hala hafiften agri oluyor oluyor yani