Bsra125 evet ben çok memnunum, tedavi yöntemleri sonuca yönelik, antibiyotik yanlısı bi doktor değil. Mesela benim bebeklerim de bronşit oldu arkadaşımın bebeği de onun bebeğine antibiyotiği zorlaşmışlar bize de en son bu ilaçlar işe yaramazsa antibiyotik başlayacağız dedi, çok şükür bu zamana kadar en ciddi bu sebeple gittim kendisine, ama diğer tüm kontrollerimizde de çok ilgiliydi. Ben de Serdar beyin de Selin hanımında numaraları var. Serdar beyi daha hiç aramadım, Selin hanım hep yanında olduğu için ona mesaj atıp arayınca hemen cevap alıyorum.