Merhabalar bebeği kundaktan rahatsız olan var mı? 44 günlüğüz kendi kendine sıçrıyor doktor yarım kundak önerdi ama kesinlikle çığlık çığlığa kalıyor uyuyunca yapayım diyorum net uyanıyor, artık gece yanımda tutup kollarını elimle tutuyorum uyurken uyanmasın diye, böyle bişey yaşayıp çözüm bulan var mı