İki mememden de sızıntı şeklinde süt akıyor. Göğüs kalkanı önerdiler, bunda biriken sütü nasıl saklamak gerekir. Mesela normalde oda sıcaklığında 3 saat durabiliyor. Gece kalkanda biriken süt bazen 3 saatten fazla orada kalmış oluyor. Bu durumda nasıl saklamak gerekir. Tecrübesi olan var mı? Ziyan olsun istemiyorum 😞