Kızlar bebişimi emzirerek besliyorum ilk başta güzel emiyor süt az gelince ağlayıp birakiyo. Son sütten pek faydalanamadigi için doymuyor mu acaba diye düşünüyorum. Manuel göğüs pompası kullanıyordum lohusalıkta baya boşalıyordu ama şimdi kalanı bosaltayim diyorum gelmiyor ama bebişim emse var daha. Elektrikli pompa önerisi olan. Hem manuel hem elektrikli kullanip elektrikliden daha memnun olan var mı ? Boşuna almak istemiyorum ondan da sonuc alamicaksam da