Kusma iki kere oldu bizde ve sürekli ishal yapması ateş yaşamadık biz bu rota bir sy sonra da adeno olduk bir kere kusma ve yine arka arka ya ishal bez bağlıyordum hemen geriye yapıyordu öyle diyeyim yine ateş yoktu gaita testi verin hemen bide en büyük iştahsızlık iştah yoksa direk yatış veriliyor zaten bence beklemeyin su kaybettikçe damarlar inceliyor damar yolu bylunmuyor bir buçuk gün damar yolu açamadılar benim oğluma bol su verin