HappyKids Birbirinden eğlenceli ürünler linkte, peki senin bebeğinin en sevdiği oyuncak hangisi? 😌 https://ty.gl/deiz5fnqh2
sarmaliklahana HappyKids kızım dogdugundan beri örgü geyik var onu seviyor möööcük diyoruz 😄 1 yasında
Merilice HappyKids bi süredir sadecee bebek seviyo. Anne bebek benim. Anne bebek iki benim (ikiside benim) en çok duyduğum cümleler 😂
gulay_candemir HappyKids Oğlum en çok traktörünü seviyor O kadar seviyor ki üç tekerlek kırık olduğunu halde hiç bırakmaz elinden Gittiğimiz her yere götürür kendisini 😂
Babasininoglu HappyKids oyuncak hariç her şeyi seviyor. Ama yine de en ilgisini çeken bul-tak küpleri ve fisher priceın aç-kapa tırtılı. 10 aylık
GizeminEdizi 1balkizannesi oğlum cry babieslerini çok seviyor iki tane var , evcilik oynuyoruz 😁bir de mutfak oyuncaklarını “annecik kafecilik oynayalım mı”😁😁
GSevilay65 Yani artık büyüdükçe eski oyuncaklarından sıkıldı bende kumanda aldım konuşan kopekcik aldım onları sevio suanlik :)
Cigdem2689 oglum Kumanda küçük tava tencere mutfakta ilgisini çekebilecek ne varsa 😃 ablasindan kalma oyuncaklarla çok oynamiyor oyuncak dışı şeyler daha çok ilgi çekici geliyor
Temmuz1 Klima kumandası,robot süpürge,kablolu süpürge favorileri 🤦♀️ yürüme arkadaşına tutunup süpürgelerine yanına gidiyo sonra yürüme arkadaşını atıp süpürgelerle devam 🤷♀️
Hollymolly Oğlum 8 ay 10 günlük. Şu anda en sevdiği oyuncak dıytoy eğitici kuleler. Ben kule yapıyorum o patak diye yıkıyor. Sonsuz bir döngü içine giriyoruz oyun oynarken😁 onun dışında uzun bir süre ilgisini çeken bi oyuncak olmuyor açıkçası. He bir de ikea spatula ve büyük huni 😄