Arkadaşlar bebeğim 25 günlük sürekli yemek istiyor sütüm var emiyor sonra mama veriyorum yiyor devamını da istiyor gazi yok çok şükür gazi olmasın diye damla felan kullanıyoruz çok iyi geldi ama bı bebek hicmi doymaz ne yapicam bilmiyorum aynısını yaşayan varmı acaba düzelir mi?