Bir yaşında kızım var benden başka kimsenin kucağına gitmiyor sürekli onun yanında olmamı istiyor mutfağa gittiğin zaman banyoya gittiğin zaman sürekli arkamdan ağlıyor ne yapmam gerekir Bazen iş yapamama noktasına kadar geliyorum Bu soruna nasıl çözüm üretebilirim yardımcı olur musunuz lütfen