Beyza30 benim bebeğimdede var sadce kollarında ve biraz göğüs kısmında.. yıkayınca daha çok belirginleşiyor korktum sağlık ocağına götürdüm isilik dediler güvenmedim doktoruna görürdüm isilik dedi ve mustelanın kremini önerdi. Havalarla çok alakası var bir ara serin oldu ya havalar o zaman bitmişti şimdi birkaç gündür yine ufak ufak başladı kollarında.. eğer yemesi kesilmediyse normalden farklı bir huysuzluğu yoksa ve ateşide yoksa isilik dedi doktor.. istersen sende doktora götür için rahatlasın