Selam kızlar. Bu sefer sorun bende. Pazar günü idrarda yanma hissedince akşam acile gittim. İdrar tahlili yapti doktor ve enfeksiyon var dedi. İlac verdi üç tane. Tabi ben almadim hamile olma ihtimalim var diye. Pazartesi günü sağlık ocağına gidip kan verdim. Doktor da sonuçlar çıkana kadar acı çekme dedi bi toz verdi hamileysende bisey olmaz dedi. Onu o gece içtim. Neyse gebe değilmişim. İdrarimda yanma hafif var ama ben yine de gidip ilac yazdirmadim hamilelik öncesi ilac kullanmak istemedim. Biraz uzun oldu ama daha doğal yöntemler ile agrimi geçirebileceğim birşey var mi acaba?