Annesininguzelkizi Kızlar 21 gün oldu doğum yapalı yapıştırma olarak dkiş yapıldı sezeryan yerimin başı ve ortası hala kırmızı ve kurumuş yara izleri var acı veriyor ne zaman geçiyor bu durumu yaşayan varmı
Bersahefem Annesininguzelkizi benim 1 sene oldu hala kıpkırmızı dikişlerim şiş gibi.dün doktora gittim keloid oldugunu söyledi hiç geçmeyen bşymiş.Ve %5 oluyormuş kadınlarda.ikinci çocuk düşünmüyorsan plastik cerrahide yaptırabilirisn dedi başka çözümü yokmuş
Dimitrina_kovaceva Annesininguzelkizi kişiden kişiye değişir. 3 ay sonra falan düzeldi sarı kantaron yağı sürdüm bol bol. Şuan iz bile yok. Ama cildi hassas kişilerde daha kalın daha kızarık olabiliyor daha geç iyilesebiliyor
Zlm Annesininguzelkizi ooo tatlım bayağı suruyo o kırmızılık 15 aylık falan şimdi hiç izi belli olmuyo ama uzun süre öyleydi kremler var yara izleri için onalrdan kullanabilirsin. Acısı kişiye göre değişir ama benimki bir iki haftaya geçmişti
nevakus Bersahefem benimde aynı öyle 5 ay oldu neredeyse Bi de hem hissiz hem de kaşıntı oluyor nasıl Bi ikilem anlamadım 😂
Yenianne96 6 ay oldu hala Kırmızı ve hissiz o bölge elimi değdiğimde garip bi hissizlik var bende merak ediyorum hep kalıcak mı o iz 😞
Gnlyae Annesininguzelkizi canm kırmızı olması gayet doğal önmli olan sulu akıntı olmaması ve acır bünyeden bünyeye degişiyor benimfe acımıştı 1 aya tam acısı fln gidiyor
2709K Annesininguzelkizi Bir sene oldu izi duruyor ortası kaldı normal ama şiş felan değil takılmıyorum biz anneyiz her halimizle güzeliz 😊