Bebeğiim 6 ay 23 günlük oldu çok şükür 🙏 son üç gündür hatta bugün dört olacak anlam veremediğim bir huzursuzluk içinde normalde böyle yapmazdı oyuncak kutusunun önüne koyardım içinden boşaltır agzına alır döker vakit geçirirdi şimdi asla bir yere koyamuyorsun sürekli aglıyor ellerini havaya kaldırıp almamı söylüyor alıyorum yine aglamaya devam ediyor bezini değiştirirken yatağa yatıyorum basıyor aglamayı hatta uğunma noktasına getirtiyor kendini iştahıda kapandı acaba bir yeri mi agrıyor yani bugünlerde bunlsrı yaşayan var mı ne tavsiye edersiniz?