Mucizegebelik ah bizde 4. Ay atağı emzik reddi yaptı avent tutuyodu beşiğine kundak yapıp koyuyodum veriyodum emziğini 5 dk uyuyodu kendisi şimdi ne mümkün çocugun huyu suyu değişti benimde aynı memede uyuyo iyice dalmadan almıyo emziği dilini çıkarıyo hemen uyanıyo inan memeyi makaslıyorum süt gitmesin diye uyuturken😥