Merhaba anneler 44 günlük bebeğim var ilk zamanlar sütüm gelmedi sarılık olmasın diye mama aldık 35 günlük olana kadar meme +mama gittik aptamil kullandıyorduk sonra bebeğimin süt alerjisi olduğunu öğrenince doktor alerjik mama verdi ve ben o günden bu yana mama vermiyorum sadece emiyor bazen çok huysuzlugu oluyor ben gazdan dolayi diyorum eşim ac diyor bir gun yine durmayinca esim mama yapıp verdi ve mamayi icti aglamasi bitti ama uykuya gecmedi uyumak icinde tekrar emdi bugun yine durmadi meme sonrasi mama verdim ve içti ama huysuzlugu yine tam gecmedi sizce mama vermelimiyim cocuk doymuyor mu ben temas istedigi icin agladigini düşünüyordum bir de mamaya alışıp beni emmez diye korkuyordum sütüm de iyi geldigi icin doyuyor diyordum ama şimdi aceba ac mi deyip duruyorum ne yapmam lazım tecrubesi olanlar bilgi verebilir mi